dinsdag 10 mei 2016

Wat een weekend!



Geef toe, het kon niet beter…verlof, goed weer en veel feestjes. De bende van de Kotkedei’s had, echt waar, een zalig Hemelvaartverlof. Katholiek zijn we niet, de feestdagen, tja, hypocriet of niet, maar we zijn er dankbaar voor.
Ik had eindelijk eens meisjescadeautjesgeluk, ik mocht iets kleins en leuks maken voor twee juffrouwkes. Ik snorde vlug het patroontje nog eens op bij Elisanna en toverde deze twee schatjes vanonder de machien. Ik vulde ze op met allerlei meisjesspullen die ik haalde bij een echte juffrouwkeswinkel..een winkel welke ik, gezien mijn 3 zonen, nog nooit had bezocht. Allemaal 'rommel', dat moet ik eerlijk toegeven, maar o zo schattige dingetjes, oorbelletjes, nagellakjes, armbandjes…walhalla for girls..
En ze waren er blij mee...


2 opmerkingen: