woensdag 29 juni 2016

Pray for #Istanbul


Zoals steeds schonk ik mezelf deze ochtend een heerlijke kop koffie in. Voor mij persoonlijk steevast een moment waar ik gelukkig van wordt. Dan heb ik even een momentje om rond me te kijken en genieten van alles rondom me. Ik overloop dan ook de dag die voor me staat en maak mijn planning. Het is de moment waarop ik start met het plukken van de dag.
Maar toch nog vlug eerst even het weerbericht checken, en ineens ook het nieuws van deze ochtend...

Enkele seconden later moesten al die leuke gedachten en gevoelens plaats maken voor verdriet, voor onbegrip, voor angst. Het haalt je onderuit, het zorgt ervoor dat je je nietig voelt, het gevoel van onmacht, maar vooral, het maakt je ongelukkig.

Mijn gedachten zijn bij al de slachtoffers en hun familie. Het is weer maar eens een zwarte dag.








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen