donderdag 14 juli 2016

Mannekensspullen

Het begon allemaal met de achtergelaten laptop. Ik was met vriendinnen op stap en er werd die avond wat geschoven met tafels en stoelen. Hierdoor was ik mijn tas uit het oog verloren. Vele uren later, om 04u00 's nachts ongeveer, viel mijn euro...mijne laptop stond er nog.. Na uren geduldig te wachten tot het café terug open was kreeg ik het verlossende telefoontje dat het ding daar mooi stond te wachten om te worden afgehaald.
Ik besloot er een fietstochtje van te maken. Het was mooi weer, de zoon achterop de fiets en weg waren wij. Als bij toeval fietste ik in de buurt van de Stoffenkamer. Ik kon de verleiding niet weerstaan en kwam buiten met een paar leuke stofjes en boordevol plannen. Ik bracht er al twee tot een goed einde. Een leuk geboortecadeautje voor twee prachtige tweelingzusjes:

stof: Stoffenkamer - patroon: ottobre
En een warme sweater voor de jongste Kotkedei. Veel te warm voor de tijd van het jaar, maar ik vond het stofje zo leuk en zalig zacht..
stof- Stoffenkamer - patroon: ottobre

En deze leukerd is ondertussen dé favoriet:


1 opmerking:

  1. Wat mooi! Ik kocht de cactussen ook net, maar dan de grijze versie :-)

    BeantwoordenVerwijderen