vrijdag 14 oktober 2016

A Jackie for my little niece

Als je weken enkel omringt bent geweest door verfpotten, rollen en afplaktape, dan is het een zaligheid om de draad van je 'gewone' leven weer op te pikken.
En ik dacht, ik neem niet alleen den draad weer op, maar zal er algauw een stofke bijnemen ...en als het even kan een patroontje ook.
Momenteel is het mijn bedoeling om veel spulletjes te maken met stofjes uit mijn bestaande collectie. Een opruimactie als het ware. Dat er een achterliggende reden is om deze lege plekken dan weer in te vullen...dat kennen jullie zelf ook maar al te goed

Het witte wollen stofje ligt al een tijd ingepakt in de kast. Dit om het te beschermen tegen stof en vuil :-). Dat het dan ook een slecht idee is om daar een kinderjasje mee te maken, dat besef ik heel goed. Maar ik vind het resultaat heel mooi, en zo heel lief en meisjesachtig...het gebeurt maar weinig dat ik zo iets kan maken...

En ach, er liggen nog wel stofjes in de kast. Dus misschien volgen er nog Jacqietses


1 opmerking:

  1. Deze doet me zo denken aan een kleine pierrot! Nostalgie voor mij. Tijdloos mooi dus!

    BeantwoordenVerwijderen