maandag 16 januari 2017

Follow the dream

Een dikke zeven jaar al breng ik mijn (schaarse) vrije tijd door achter mijn Bernina. Het begon allemaal met een naaicursus die ik samen met een goede vriendin volgde. Nu jaren later is het mijn passie geworden. Mijn hoofd vol met ideeën, mijn laptop vol met patronen, een pinterest vol met inspiratie. 
Honderden projectjes werkte ik reeds uit, vooral om cadeau te doen. Maar meer en meer kreeg ik de vraag of ik ook spulletjes kon maken op bestelling. Het idee om een bijberoep te starten begon zich te vormen en met de onvoorwaardelijk steun (en ook wel wat gepush) van mijn echtgenoot, ging ik op 1/1/2017 van start. Alles is nog in opbouw, maar wachten tot alles perfect is, das wachten op Godot! Dus iets sneller dan verwacht lanceerden we de facebookpagina. Nog geen heuse website, maar eerst stappen voor we willen lopen :-)

De naaicaféetjes in mijn living, alsook die in opdracht van de Gezinsbond, die lopen al en das fijn. Nieuwe mensen leren kennen, projectjes uitwerken die we samen kunnen maken, tetteren, naaien, een heerlijk potje koffie erbij ... ik wou da ik het elke dag kon doen!

Neem gerust eens een kijkje en kom regelmatig eens piepen. Ik probeer zo vaak mogelijk nieuwe dingentjes te posten!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen