maandag 27 februari 2017

Babyshowergifts


Babyspulletjes, ik blijf er gek op. Met veel plezier naaide ik dan ook dit setje voor de mama van mijn stiefzoon. Zij beviel gisteren van een dochtertje. Een mini mensje dat lekker verwend zal worden en daar wil ik uiteraard een beetje bij helpen.

Een setje bestaande uit een babydekentje, een pampermand, wat slabbetjes en een pamperhoesje. En om lekker dodo te doen (wat ik ten zeerste hoop) een baby slaapkleedje met een twist. Het is eerder een soort 'slaapzakje' die je onderaan sluit met een knoop. Heel handig voor het nachtelijk verversen van de kleine spruit. De stofjes haalde ik bij De Stoffenkamer.


 

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stofjes heb je gebruikt! Deze kleurencombinatie doet onmiddellijk het slechte weer vergeten en verlangen naar zalige lentekriebels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig hé...ik wou dat ik zelf kon gebruiken...maar jammer genoeg al lang uit de baby's hier :-)

    BeantwoordenVerwijderen