maandag 6 februari 2017

Kleren recycleren

De laatste dagen van de wintersolden zijn volgens mij altijd de beste! Met een beetje geluk vind je nog een fantastisch paar pokkedure schoenen die nu betaalbaar zijn of een heerlijke mohairtrui voor een zacht prijsje!
Maar ook in de tweedehandswinkels doen ze mee aan de solden natuurlijk. Een leuk adresje in het Gentse is de Think Twice. Daar vind je het hele jaar door wel leuke spullen, maar de allerlaatste dag van de solden is het daar totale uitverkoop. Alles aan de volle prijs van 1,00 Euro. Toegegeven, fantastische prachtstukken zal je er niet meer vinden, maar als naaister moet je soms eens verder denken. En zodus verliet ik de winkel met 6 'mega' rokken en met mega bedoel ik niet alleen het stofke, maar ook het aantal meter stof dat werd verwerkt.
Een volledig deux pieceke haal je er niet meer uit natuurlijk maar uit het eerste kokerrokje toverderde ik een wintershortje voor mijn metekindje.

De voorfoto van de rok zelf vergat ik te nemen.

Maar een foto van het afgewerkt stukje nam ik wel.






2 opmerkingen:

  1. Waw, dat is 'kicken' hé. Zeker als het dan nog eens zo mooi uitvalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voldoening x3 als je zoiets moois kan maken uit gerecycleerde kleren!!

    BeantwoordenVerwijderen